Актуалізація синергетичного підходу у дослідженні відкритої освіти

Автор(и)

  • В. П. Олексюк
  • О. Р. Олексюк

Ключові слова:

відкрита освіта, синергетичний підхід, синергія, інформаційно-комунікаційні технології

Анотація

На основі аналізу наукової літератури розкрито поняття «відкрита освіта». Досліджено, що синергетичний підхід до відкритої освіти реалізується в домінуванні в освітній діяльності самоорганізації, й полягає в стимулюючому впливові на суб'єкт навчальної діяльності інформатизації, демократизації, глобалізації освіти. Розглянуто положення синергетичної методології в освітній галузі. Визначено етапи розвитку відкритої освіти згідно синергетичного підходу. Проаналізовано основні види синергії, які виникають у процесі навчання майбутніх учителів інформатики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-10

Як цитувати

Олексюк, В. П., & Олексюк, О. Р. (2019). Актуалізація синергетичного підходу у дослідженні відкритої освіти. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (19 (26), 113–117. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/19

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають