Актуалізація синергетичного підходу у дослідженні відкритої освіти
Ключові слова:
відкрита освіта, синергетичний підхід, синергія, інформаційно-комунікаційні технологіїАнотація
На основі аналізу наукової літератури розкрито поняття «відкрита освіта». Досліджено, що синергетичний підхід до відкритої освіти реалізується в домінуванні в освітній діяльності самоорганізації, й полягає в стимулюючому впливові на суб'єкт навчальної діяльності інформатизації, демократизації, глобалізації освіти. Розглянуто положення синергетичної методології в освітній галузі. Визначено етапи розвитку відкритої освіти згідно синергетичного підходу. Проаналізовано основні види синергії, які виникають у процесі навчання майбутніх учителів інформатики.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-10
Як цитувати
Олексюк, В. П., & Олексюк, О. Р. (2019). Актуалізація синергетичного підходу у дослідженні відкритої освіти. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (19 (26), 113–117. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/19
Номер
Розділ
Статті