Формування компетентностей майбутніх вчителів інформатики та математики у галузі моделювання

Автор(и)

  • Ю.С. Рамський
  • М.В. Рафальська

Ключові слова:

Моделювання, маетматика, інформатика, навчання, компетентності

Анотація

Основним завданням сучасної освіти, зокрема педагогічної, є підготовка компетентних кадрів. Компетентний фахівець має не лише розуміти суть проблеми, але й вміти розв’язувати її практично, застосовуючи ефективні за даних умов методи, серед усіх розв’язків вибирати найкращий, аргументовано відхиляючи всі інші. Характеризуючи поняття «компетентність», часто використовують такі категорії як «здатність» та «готовність». Поняття «здатність» виражає вміння суб’єкта здійснювати певні дії чи його схильність до якого-небудь виду діяльності. «Готовність» передбачає ще й згоду, бажання діяти, тобто включає аспект мотивованості фахівця на виконання певної роботи. Тобто, компетентність виявляється у вмінні та бажанні мобілізувати в конкретній ситуації отримані знання та досвід.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-03

Як цитувати

Рамський, Ю., & Рафальська, М. (2020). Формування компетентностей майбутніх вчителів інформатики та математики у галузі моделювання. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (12 (19), 117–127. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/231

Номер

Розділ

Статті