Формування інформаційно-пошукових та дослідницьких умінь майбутніх учителів інформатики та математики

Автор(и)

  • Ю.С. Рамський
  • О.В. Рєзіна

Ключові слова:

Інформатична компетенність, учителі математики та інформатики

Анотація

Важливою складовою інформатичної компетентності особистості є інформаційно-пошукові та дослідницькі уміння. Науково-дослідницька діяльність студентів є одним із найважливіших засобів підвищення якості підготовки фахівців з вищою освітою. З умінням виконувати дослідницьку діяльність пов’язується: 1) здатність до постановки різноманітних дослідницьких цілей; 2) спроможність до виконання розумових і практичних дій, які підпорядковуються логіці наукового дослідження; 3) здатність до пізнавального інформаційного пошуку і аналітико-синтетичного опрацювання одержаних результатів; 4) готовність до одержання різноманітних, у тому числі несподіваних, непрогнозованих результатів дослідження, з’ясування їх сутності, узагальнення і використання для подальшого пізнання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-03

Як цитувати

Рамський, Ю., & Рєзіна, О. (2020). Формування інформаційно-пошукових та дослідницьких умінь майбутніх учителів інформатики та математики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (12 (19), 41–48. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/218

Номер

Розділ

Статті