Фундаменталізація змістового компоненту навчання web-програмування майбутніх учителів інформатики
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2019.21(28).09Ключові слова:
Web-програмування, підготовка майбутніх учителів інформатики, фундаменталізація навчанняАнотація
Стаття присвячена обґрунтуванню підходу до формування змістового компонента методичної системи навчання Web-програмування. В роботі наводяться критерії фундаменталізації навчання майбутніх учителів інформатики та досліджується питання як зробити навчання таким, що відповідає цим критеріям. На основі визначених загальних підходів в роботі деталізуються особливості фундаменталізації навчання Web-програмування (визначаються інформатичні компетентності, що формуються в ході опанування Web-програмування під час реалізації фундаментального підходу до навчання). Надається опис змістового компоненту методичної системи навчання Web-програмування, що формує виокремлені інформатичні компетентності. Ефективність розробленої методичної системи перевірена педагогічним експериментом, що описаний у роботі