Формування ікт-компетентностей майбутніх вчителів математики та інформатики у процесі навчання методів обчислень
Ключові слова:
ІКТ-компетентності, методи обчислень, ІКТ, вчитель математики, вчитель інформатикиАнотація
Стаття присвячена проблемі предметної та професійної підготовки майбутніх вчителів математики та інформатики, а саме формуванню їхніх ІКТ-компетентностей. Розглядаються шляхи та приклади використання програмних засобів загального та спеціального, зокрема навчального, призначення у процесі навчання курсу «Методи обчислень» у педагогічному університеті.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-09
Як цитувати
Рафальська, М. В. (2019). Формування ікт-компетентностей майбутніх вчителів математики та інформатики у процесі навчання методів обчислень. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (19 (26), 78–83. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/13
Номер
Розділ
Статті