ВПЛИВ ЕПІДЕМІЇ COVID-19 НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ТА БЕЗПЕКУ МОЛОДІ
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series22.2023.33.03Ключові слова:
COVID-19, карантинні обмеження, пандемія, молодь, навчання, соціалізація, політична соціалізація, психічний стан, безпека.Анотація
Актуальність теми статті полягає у розгляді взаємозв’язку безпекових і соціально-політичних проблем, які мали місце під час пандемії COVID-19, обмежень і можливостей, які виникли у цей період. Епідемія COVID-19 швидко переросла у загрозу планетарного рівня та набула ознак пандемії. Проблеми, що розглянуті у статті, є актуальними задля забезпечення безпеки молоді, її соціально-політичної активності, можливостей політичної та громадянської соціалізації, а відтак і для безпеки й розвитку усього суспільства у майбутньому. Багато вчених досі приділяють увагу пандемії та її наслідкам для суспільства, зокрема, молоді. Наразі невідомо, чи зіштовхнеться людство знову з подібною загрозою таких масштабів, чи вистачить стійкості політичним, суспільним, державним інститутам у такому разі. Вивчення шляхів до подолання численних загроз під час пандемії та спроби допомогти і забезпечити молодь усім необхідним задля нормального її розвитку є важливими завданнями для політик у сфері освіти, медицини, економічного розвитку, національної безпеки та інших. Мета статті полягає у розгляді та ознайомленні читача з проблемами пандемії COVID-19, які позначилися на суспільно-політичному житті молодих людей. Особливої уваги надано науковим дослідженням, які відображають вплив пандемії на психічне становище молодого покоління та проблем його соціалізації, що відображається й на громадсько-політичних відносинах і процесах. У статті також розглянуті проблеми кризи матеріального та культурного становища молоді. Увага приділяється організації навчального процесу під час встановлених епідемічних обмежень, проаналізовано її наслідки для молоді. Охарактеризовано стан молоді під час епідемії у взаємозв’язку кількох факторів: навчання, соціалізації, матеріального забезпечення, емоційної атмосфери.