АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ В УМОВАХ ДОШКІЛЬНОЇ УСТАНОВИ
Ключові слова:
аутизм, дитина з аутизмом, активізація пізнавальних психічних процесів, пізнавальний розвиток, когнітивний компонент психіки, корекційний впливАнотація
У статті розглянуто особливості корекційного впливу на пізнавальну сферу дітей з аутизмом в умовах дошкільної установи. Обґрунтовано комплексний вплив на когнітивний моторний та перцептивний компоненти психіки. Названо, зокрема, сфери, що сприяють активізації пізнавальних психічних процесів: розвиток загальної моторики та зорово-рухової координації; формування адекватності зорового і слухового сприйняття; розвиток мануальних здібностей графомоторики; розвиток пізнавальних здібностей; налагодження відносин з терапевтом; розвиток сфери наслідування. Виокремлено групи вправ, які використовують для активізації пізнавальних психічних процесів, наведено їх приклади.