РОЗВИТОК КОРЕКЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
підручник, інтелектуальні порушення, корекція, зміст підручника, корекційна спрямованість, функції, психічні процеси, періодизаціяАнотація
У статті представлено розвиток корекційної складової змісту підручників для дітей з інтелектуальними порушеннями в Україні. Подано визначення суті підручника та його функцій. Розкрито вплив різних чинників на становлення та розвиток підручника для спеціальних шкіл, виявлені особливості його побудови у різні історичні періоди. Здійснено науково-порівняльний аналіз змісту завдань, що спрямовані на корекцію пізнавальної діяльності та особистості дітей з інтелектуальними порушеннями. З’ясовано науково-практичну цінність надбань минулого для застосування на сучасному етапі. Визначено основні методичні підходи до побудови сучасних підручників. Вказано на позитивну динаміку їх розвитку.