ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ ДЛЯ ДІТЕЙ ЗІ СКЛАДНИМИ ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ
Ключові слова:
педагогічні умови, освітньо-реабілітаційний центр, діти, складні порушення розвитку, фізкультурно-оздоровча роботаАнотація
Розвиток дітей зі складними порушеннями розвитку багато в чому залежить від соціуму, в якому знаходиться та розвивається дитина. Основним фактором розвитку таких дітей є сімейне середовище та навчальне середовище. Визначено педагогічні умови реалізації фізкультурно-оздоровчої роботи для дітей зі складними порушеннями розвитку: наявність і впровадження нормативно-правової бази; забезпечення санітарно-гігієнічних заходів; орієнтація фізкультурно-оздоровчої роботи на створення ситуацій успіху в дітей; взаємодія педагогів освітньо-реабілітаційного центру з батьками дітей, які мають складні порушення розвитку.