МОДЕЛЮВАННЯ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕРЕПІДГОТОВКИ
Ключові слова:
корекційно-педагогічна компетентність, вчитель початкових класів, професійна перепідготовка, діти з особливостями психофізичного розвиткуАнотація
У статті розглянуто проблему формування корекційно-педагогічної компетентності вчителя початкових класів загальноосвітнього закладу з інклюзивною формою навчання. Сформульовано психолого-педагогічні умови досягнення позитивних результатів корекційноформувального навчання. Визначено напрямки та етапи формування корекційно-педагогічної компетентності вчителя початкових класів, підтверджено ефективність запропонованої методики. Розроблена та обгрунтована торетично структура корекційно-педагогічної компетентності вчителя початкових класів загальноосвітнього закладу в процесі професійної перепідготови, яка передбачає поетапне формування когнітивного, мотиваційного, рефлексивного та операційного компонентів .