ДО ПРОБЛЕМИ ДІАГНОСТИКИ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ З РАС
Ключові слова:
аутизм, розлади аутистичного спектру, діти дошкільного віку, поведінка, комунікація, мовленняАнотація
У статті представлені узагальнені відомості про особливості комунікативного розвитку дітей з РАС дошкільного віку. Здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми формування комунікативної поведінки та мовленнєвої активності у дітей з РАС. Подано стислий аналіз розвитку психічної сфери дітей даного віку з аутистичними особливостями у розвитку. Прослідковано та описано вплив сформованості та особливостей психічних процесів на поведінку дітей даної категорії. Аналіз поведінкових проявів пропонується здійснювати за допомогою розробленого опитувального листа, що включає в себе п'ять блоків: особливості взаємодії дитини з дорослими, особливості взаємодії дитини з однолітками, особливості самостійної діяльності дитини, особливості комунікативної поведінки дитини, особливості безпосередньо мовленнєвої діяльності дитини.