ОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ З ІНКЛЮЗИВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.12Ключові слова:
дошкільний вік, діти з порушеннями мовлення, інклюзивна освіта, логопедична роботаАнотація
У науково-оглядовій статті розглядаються особливості логопедичної роботи в інклюзивному закладі дошкільної освіти. Розкривається зміст роботи вчителя-логопеда, взаємозв’язок співпраці фахівців та батьків в інклюзивному закладі дошкільної освіти. Зроблено акцент на особливостях проведення корекційної роботи в інклюзивному закладі дошкільної освіти, що безпосередньо пов’язана з нормалізацію м’язового тонусу, мовленнєвого дихання, розвитком артикуляційної моторики, фонематичного слуху, правильної звуковимови, просодичної сторони мовлення дошкільника, розвитком фразового та зв’язного мовлення. Зазначена робота має позитивно вплинути на процес адаптації дошкільників з порушеннями мовлення до нових соціальних умов.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-12-21
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)