ОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ З ІНКЛЮЗИВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • В.О. Погребняк

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.12

Ключові слова:

дошкільний вік, діти з порушеннями мовлення, інклюзивна освіта, логопедична робота

Анотація

У науково-оглядовій статті розглядаються особливості логопедичної роботи в інклюзивному закладі дошкільної освіти. Розкривається зміст роботи вчителя-логопеда, взаємозв’язок співпраці фахівців та батьків в інклюзивному закладі дошкільної освіти. Зроблено акцент на особливостях проведення корекційної роботи в інклюзивному закладі дошкільної освіти, що безпосередньо пов’язана з нормалізацію м’язового тонусу, мовленнєвого дихання, розвитком артикуляційної моторики, фонематичного слуху, правильної звуковимови, просодичної сторони мовлення дошкільника, розвитком фразового та зв’язного мовлення. Зазначена робота має позитивно вплинути на процес адаптації дошкільників з порушеннями мовлення до нових соціальних умов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-21

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)