ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2024.46.21Ключові слова:
психологічний супровід, молодші школярі, емоційно-вольові порушення, заклад освітиАнотація
У даній статті досліджується питання особливостей психолого-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку, які мають порушення емоційно-вольової сфери та організація навчання таких дітей у закладі освіти. Молодший шкільний вік є важливим етапом для розвитку та становлення дитини як особистості, для подальшого адаптивного входження в соціальне життя. Мета даної статті полягає в тому, щоб проаналізувати проблему психолого-педагогічного супроводу молодших школярів із порушеннями емоційно-вольової сфери в закладі освіти. Автор зазначає що, молодші школярі мають навчитися та вміти адаптуватися до навчального середовища, долати труднощі, бути відкритими і доброзичливими, а отже мати сформовані соціальні компетентності та ефективно керувати власними негативними емоційними реакціями на події їхнього життя. Для цього необхідно, щоб дитина мала позитивну самооцінку і позитивне уявлення про себе, власну гідність та володіла навичками встановлення власних меж, що в подальшому слугуватиме позитивній «Я-концепції» у більш старшому віці.