АНАЛІЗ СИСТЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ТА ПІДЛІТКАМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • О.В. Ісаєва

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2024.46.04

Ключові слова:

система, спеціальний заклад освіти, діти з ООП, педагогічні працівники, спеціальна освіта, корекційна робота

Анотація

У статті досліджується стан функціонування системи спеціального закладу освіти та організації корекційної роботи з дітьми та підлітками з особливими освітніми потребами. Встановлено, що основною метою моделі системи функціонування спеціального закладу освіти та організації корекційної роботи з дітьми та підлітками з особливостями у розвитку є забезпечення глибокої та інтегрованої підтримки для дітей та підлітків з різними видами особливих освітніх потреб, зокрема з інтелектуальними порушеннями, розладами аутистичного спектру та іншими відхиленнями у розвитку. З’ясовано, що запровадження даної моделі протегуватиме забезпеченню високоякісної освіти та розвитку дітей та підлітків з порушеннями у розвитку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-24

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)