ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Г. В. Афузова
  • В. І. Кротенко
  • Г. О. Найдьонова

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2024.46.01

Ключові слова:

тренінг, психічне здоров’я, резильєнтність, здобувачі першого рівня вищої освіти, воєнний стан

Анотація

У статті представлено результати проєкту «Розвиток резильєнтності здобувачів першого рівня вищої освіти в умовах воєнного конфлікту на території України», який реалізовувався у 2022-2023 р.р. за підтримки Української асоціації дослідників освіти та Європейської асоціації дослідників освіти. Особливу увагу акцентовано на висвітленні організаційних засад підвищення рівня резильєнтності студентів І курсу в умовах воєнної агресії з метою збереження їх психічного здоров’я. Описано методологію, зміст та структуру психолого-педагогічного тренінгу «Розвиток навичок резильєнтності для збереження і зміцнення психічного здоров’я першокурсників закладу вищої освіти під час професійного навчання в умовах воєнного стану».

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-24

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)