СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ЗМІСТ І ПРАКТИКИ

Автор(и)

  • Ю.В. Шевченко

Ключові слова:

компетенція, соціальна компетентність, освіта дітей з особливими освітніми потребами, учасники освітнього процесу, освітній стандарт, проблемне навчання

Анотація

Автор розкриває значення практичного аспекту шкільної освіти, зокрема, розвитку соціальної
компетентності учнів, виявляє протиріччя і труднощі в реалізації цієї мети. Автор робить акцент на тому, що в
психологічних та педагогічних працях провідних фахівці наявні різні напрямки розкриття термінології понять
«компетенції» і «компетентність». Компетентність людини включає чітку структуру, яка має елементи, пов’язані зі
здатністю особистості вирішувати певні проблеми в різних сферах, але частіше у професійній діяльності. Автор
зазначає, що компетентність є результатом навчання, що виражається в знанні особистості про певний набір
методів роботи стосовно певної теми впливу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-11

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)