ІНКЛЮЗИВНА КУЛЬТУРА УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Ключові слова:
інклюзія, заклад освіти, учасники освітнього процесу, інклюзивна культураАнотація
У статті обґрунтовано актуальність формування інклюзивної культури учасників освітнього процесу
закладів освіти усіх типів як необхідної умови ефективної організації інклюзивного освітнього середовища та
успішної розбудови інклюзивної освіти зокрема.
Закцентовано увагу на важливості формування інклюзивної культури в учасників освітнього процесу
особливо на початковому рівні освіти у дошкільному віці. Розкрито актуальність дослідження проблеми
формування інклюзивної культури в системі закладів освіти. Проаналізовано наукові підходи та визначено
дефініцію поняття «інклюзивна культура.
Висвітлено питання складної структури інклюзивної культури (рівні), яка є джерелом інновацій, служить
рольовою моделлю для організації суспільства та запорукою успішної інтеграції дітей з особливими освітніми
потребами в освітній процес.