РОЗВИТОК ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ У ВОЛОНТЕРСЬКІЙ РОБОТІ З ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ
Ключові слова:
волонтерська діяльність, волонтерська підготовка, діти з психофізичними особливостями, інклюзивна компетентність, корекційний педагог, психолого-педагогічний супровідАнотація
У статті представлено результати досвіду у формуванні інклюзивної компетентності студентів-волонтерів в ході психолого-педагогічного супроводу дітей з психофізичними особливостями. Проаналізовано сучасні наукові доробки з проблематики долучення до волонтерської роботи у сфері інклюзивної освіти корекційних педагогів. Розглянуто поняття і складові інклюзивної компетентності, особливості її формування у студентів педагогічних спеціальностей. Висвітлено результати дослідження розвитку інклюзивної компетентності у майбутніх корекційних педагогів, долучених до волонтерської роботи: показники, зміст роботи з розвитку і вдосконалення на різних етапах волонтерської підготовки, труднощі, з якими довелося зіткнутися.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-16
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)