РОЗВИТОК ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ У ВОЛОНТЕРСЬКІЙ РОБОТІ З ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ

Автор(и)

  • М. С. Омельченко
  • Т. Г. Кузнецова

Ключові слова:

волонтерська діяльність, волонтерська підготовка, діти з психофізичними особливостями, інклюзивна компетентність, корекційний педагог, психолого-педагогічний супровід

Анотація

У статті представлено результати досвіду у формуванні інклюзивної компетентності студентів-волонтерів в ході психолого-педагогічного супроводу дітей з психофізичними особливостями. Проаналізовано сучасні наукові доробки з проблематики долучення до волонтерської роботи у сфері інклюзивної освіти корекційних педагогів. Розглянуто поняття і складові інклюзивної компетентності, особливості її формування у студентів педагогічних спеціальностей. Висвітлено результати дослідження розвитку інклюзивної компетентності у майбутніх корекційних педагогів, долучених до волонтерської роботи: показники, зміст роботи з розвитку і вдосконалення на різних етапах волонтерської підготовки, труднощі, з якими довелося зіткнутися.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-16

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)