ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНИХ ВМІНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
Keywords:
: комунікативна діяльність, комунікативні вміння, діти із моторною алалієюAbstract
У статті висвітлено суть понять «комунікативні вміння», «комунікативні здібності», розкриті специфічні
особливості їх формування. Розглянуто потенціал комунікативних властивостей старших дошкільників із
порушеним мовленнєвим розвитком, зокрема дітей із моторною алалією. Окреслено основні напрями, щодо
організації корекційно-розвивальної роботи з означеною категорією дітей, що передбачають спрямованість
навчально-виховного процесу закладу дошкільної освіти на формування та розвиток комунікативної
компетентності дитини. Обґрунтована доцільність визначення спеціалізованих психолого-педагогічних умов
формування комунікативної компетентності, яка є показником пізнавального розвитку та передумовою успішності
подальшого освітнього процесу
Published
2021-01-20
Issue
Section
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)