КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ ПЛАНІВ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ В УМОВАХ НРЦ «КРИШТАЛИК»
Keywords:
життєві плани, навчання впродовж життя, порушення зору, особливі освітні потреби, корекційна програма, дорадча службаAbstract
Дослідження присвячено розробці та апробації корекційної програми з формування життєвих планів у дітей з особливими освітніми потребами в умовах навчально-реабілітаційного центру. В статті висвітлені методичні та теоретичні засади зазначеної програми. Основна мета створення програми полягала у визначенні основних умов і розробці методики формування життєвих планів в дітей з особливими освітніми потребами (ООП) в процесі спеціально організованих корекційних занять та перевірці їх ефективності на базі навчальнореабілітаційних центрів і спеціальних загальноосвітніх шкіл. Запропоновано етапи проведення занять з формування життєвих планів та вмінь навчатися впродовж життя у дітей з особливими освітніми потребами, зокрема, з порушеннями зору. Розкрито результати діагностики причин недорозвинення процесу планування у дітей з порушеннями зору. Визначено умови позитивного впливу корекційної програми на формування майбутніх планів у дітей з ООП.