ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Keywords:
мотивація, молодші школярі, порушення мовлення, математика, інклюзивне навчанняAbstract
У статті розглядається проблематика вивчення математики молодшими школярами з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного навчання. Проаналізовано причини виникнення труднощів у молодших школярів із мовленнєвими порушеннями при формуванні математичних понять, суджень та елементарних доведень. Обґрунтовано необхідність удосконалення методів, форм та засобів при вивченні предмету математики як однієї з ключових освітніх галузей в умовах інклюзивного навчання. Визначені основні напрямки роботи вчителя щодо запобігання та подолання труднощів у засвоєнні молодшими школярами з мовленнєвими порушеннями математичних знань, умінь та навичок. Окреслено основні шляхи для пошуку ефективних стимулювальних технологій щодо вивчення математики молодшими школярами з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного навчання.