ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ТА ТРАНЗИТНОГО НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ ОСІБ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.19Keywords:
інтелектуальні порушення, люди з інвалідністю, підтримане проживання, транзитне навчання, принципи підтриманого проживання, корекційно-педагогічна допомогаAbstract
У статті визначено основні принципи організації підтриманого проживання та транзитного навчання осіб з інтелектуальними порушеннями. Визначено поняття «підтримане проживання та транзитне навчання». Наголошено на важливості дотримання прав осіб з інтелектуальними порушеннями шляхом забезпечення послуг підтриманого проживання, які відповідають європейським принципам корекційно-педагогічної допомоги таким людям. Обґрунтовані основні моменти забезпечення підтриманого проживання та описано важливість транзитного перебування як першого етапу впровадження підтриманого проживання. Визначені індивідуальні цілі та задачі навчання в умовах транзитного перебування.
Downloads
Published
2023-12-21
Issue
Section
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)