ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.18Keywords:
розвиток, формування, зв’язне мовлення, писемне мовлення, уміння, речення, текстAbstract
В статті описуються особливості роботи над розвитком зв’язного мовлення учнів з порушеннями слуху з корекційною складовою. Виділяються та конкретизуються уміння, якими повинні опанувати учні в процесі роботи з побудови тексту (висловлювання). Зосереджується увага на відставанні у формуванні писемного мовлення учнів з порушенням слуху початкових класів від усного мовлення та розкриваються його особливості. Надаються педагогічні умови сприяння розвитку зв’язного мовлення учнів з порушеннями слуху. З’ясовано роль диференційованого навчання дітей з порушеннями слуху.
Downloads
Published
2023-12-21
Issue
Section
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)