СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДІТЕЙ З МЕНТАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

Authors

  • І.М. Матющенко НПУ ім. М.П.Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.10

Keywords:

соціалізація, адаптація, дітиї з ментальними порушеннями, інклюзивний освітній простір

Abstract

У статті розглянуті теоретичні підходи щодо визначення проблеми соціалізації та адаптації дітей з ментальними порушеннями в інклюзивному освітньому просторі. Доведено, що діти з ментальними порушеннями мають значні труднощі у плані адаптації в нове соціальне середовище, що значною мірою впливає на соціально-психологічну адаптованість дітей зазначеної категорії  в нову соціальну групу (клас).

Висвітлено суть поняття, види та механізми соціалізації та адаптації дітей з ментальними порушеннями в загальній та спеціальній  психолого-педагогічній літературі. Розглянуто питання включення дітей з ментальними порушеннями в інклюзивний освітній простір в сучасній системі освіти.

Published

2023-12-21

Issue

Section

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)