СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ВИГОДСЬКОЇ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.05Keywords:
історія тифлопедагогіки, , історичний період, спеціальна освіта, порушення зору, спеціальна школа, освітньо-корекційний процес, Західна УкраїнаAbstract
У статті представлено історико-педагогічний аналіз діяльності Вигодської спеціальної школи Івано-Франківської обласної ради. Авторами розкрито передумови становлення і розвитку закладів спеціальної освіти для дітей з порушеннями зору у Західній Україні, що дозволяє показати історичний процес формування сучасної системи спеціальної освіти у даному регіоні. Охарактеризовано історичні етапи становлення Вигодської спеціальної школи з початку її створення. Висвітлено основні здобутки очільників закладу спеціальної школи з 1963 року по теперішній час. Особлива увага приділяється аналізу навчально-методичної та наукової діяльності педагогічних працівників Вигодської спеціальної школи. Проведено аналіз Стратегії розвитку Вигодської спеціальної школи на 2023-2028 роки та визначено основні завдання її реалізації.