ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З УЧНЯМИ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Authors

  • Д.І. Шульженко
  • І.Ю. Ставська

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2024.46.20

Keywords:

інклюзивна освіта, вчитель початкових класів, особливі освітні потреби, учні з інтелектуальними порушеннями, корекційна робота

Abstract

У статті розглянуто сучасні особливості корекційної роботи  вчителя початкових класів з учнями із особливими освітніми потребами. Зазначається, що успішне навчання цієї категорії учнів вимагає індивідуалізованого підходу, співпраці з вчителем, використання спеціалізованих методик та матеріалів, а також підтримки соціально-емоційного розвитку. Автори наголошують на важливості адаптації навчального процесу до потреб кожного учня з особливими освітніми потребами для досягнення їхнього успіху та розвитку. Виявлено критерії і показники рівня розвитку освітньої роботи вчителя початкових класів із дітьми із порушенням інтелектуального розвитку. Запропоновано методику формування компетенцій вчителя в інклюзивній формі освіти. Зроблено висновок , що вчитель початкових класів повинен мати комплексне розуміння педагогічних концепцій і принципів інклюзивної освіти, щоб забезпечити ефективну навчально-виховну діяльність для всіх учнів, включаючи дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.

Published

2024-10-24

Issue

Section

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)