ОСОБЛИВОСТІ ГРАФІЧНОГО МЕТОДУ В СКРИНІНГ-ДІАГНОСТИЦІ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Authors

  • З.В. Огороднійчук
  • І.С. Чаплінська

Keywords:

скринінг-діагностика, інклюзивне навчання, проективний метод, графічний метод, малюнкові тести, графічні проби, психологічна готовність до школи, оволодіння письмом, діти з обмеженими освітніми можливостями

Abstract

В статті розкривається поняття «скринінг-діагностики» як діагностичного інструментарію, який дозволяє в
ході обстеження зробити висновок про відповідність психічного розвитку дитини віковій нормі або про відставання від неї, що дозволяє визначити готовність дитини до інклюзивного навчання. Також в даній статті розкривається
графічний метод, як важливий для морфофункціональної готовності дошкільника до школи. Визначаються основні
форми застосування графічного методу в психології: проективні, експериментально-психологічні та статистичні
методи дослідження. Звертається увага на основні психологічні конструкти процесу письма.

Published

2022-11-24

Issue

Section

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)