ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ КОРЕКЦІЇ ПОСТАВИ В САГІТАЛЬНІЙ ПЛОЩИНІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОМОТОРИКИ

Authors

  • В. В. Бєсєда

Keywords:

постава, корекція, порушення психомоторики, діти раннього і молодшого дошкільного віку, сагітальна площина

Abstract

Розглянуто теоретико-педагогічні основи корекції викривлень постави в сагітальній площині у дітей раннього і молодшого дошкільного віку з порушеннями психомоторики за двома векторами: фізичного виховання і психологічного впливу. По кожному з перелічених корекційних векторів було представлено алгоритм їхньої реалізації, тобто послідовність корекційних впливів з різних технологій для покращення стану постави у даного контингенту дітей.
Перспективи дослідження цього напряму лежать у руслі пошуків посилення психологічних корекційних впливів на нормалізацію психомоторного стану дитині раннього і молодшого віку.

Published

2021-05-16

Issue

Section

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)