АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОРТЕБАМИ У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ

Authors

  • Н. В. Никоненко

Keywords:

підготовка вчителів спеціальної освіти у США, спеціальна освіта у США, педагогічна практика, партнерство, колегіальність, професійні уміння спеціального вчителя, компетентності, дослідження з освітньої компаративістики

Abstract

Підготовка вчителів спеціальної освіти, число яких не покриває національної потреби США, передбачає формування в обмежений проміжок часу професійних знань, умінь і навичок навчати учнів із одним чи кількома психофізичними порушеннями, а також учнів із типовим розвитком. Програми такої підготовки повинні передбачати тривалу педагогічну практику під керівництвом досвідчених наставників та готувати майбутніх спеціальних педагогів до викликів професії в умовах економічно нестабільної ситуації, викликаної негативним впливом глобальної пандемії та пов’язаних із нею карантинних обмежень, активним залученням батьків до організації освітнього процесу, зростанням кількості учнів із складними та множинними психофізичними порушеннями, відсутністю належного матеріально-технічного забезпечення, необхідністю координувати зусилля всіх фахівців закладу для допомоги учням спеціальної освіти тощо.

Published

2021-05-16

Issue

Section

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)