ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ТА ТРАНЗИТНОГО НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ ОСІБ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Автор(и)

  • Л.Г. Чепурна
  • О.Г. Маруда

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.19

Ключові слова:

інтелектуальні порушення, люди з інвалідністю, підтримане проживання, транзитне навчання, принципи підтриманого проживання, корекційно-педагогічна допомога

Анотація

У статті визначено основні принципи організації підтриманого проживання та транзитного навчання осіб з інтелектуальними порушеннями.  Визначено поняття «підтримане проживання та транзитне навчання». Наголошено на важливості дотримання прав осіб з інтелектуальними порушеннями шляхом забезпечення послуг підтриманого проживання, які відповідають європейським принципам корекційно-педагогічної допомоги таким людям. Обґрунтовані основні моменти забезпечення підтриманого проживання та описано важливість транзитного перебування як першого етапу впровадження підтриманого проживання. Визначені  індивідуальні цілі та задачі навчання в умовах транзитного перебування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-21

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)