СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДІТЕЙ З МЕНТАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.10Ключові слова:
соціалізація, адаптація, дітиї з ментальними порушеннями, інклюзивний освітній простірАнотація
У статті розглянуті теоретичні підходи щодо визначення проблеми соціалізації та адаптації дітей з ментальними порушеннями в інклюзивному освітньому просторі. Доведено, що діти з ментальними порушеннями мають значні труднощі у плані адаптації в нове соціальне середовище, що значною мірою впливає на соціально-психологічну адаптованість дітей зазначеної категорії в нову соціальну групу (клас).
Висвітлено суть поняття, види та механізми соціалізації та адаптації дітей з ментальними порушеннями в загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі. Розглянуто питання включення дітей з ментальними порушеннями в інклюзивний освітній простір в сучасній системі освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-12-21
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)