ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З УЧНЯМИ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2024.46.20Ключові слова:
інклюзивна освіта, вчитель початкових класів, особливі освітні потреби, учні з інтелектуальними порушеннями, корекційна роботаАнотація
У статті розглянуто сучасні особливості корекційної роботи вчителя початкових класів з учнями із особливими освітніми потребами. Зазначається, що успішне навчання цієї категорії учнів вимагає індивідуалізованого підходу, співпраці з вчителем, використання спеціалізованих методик та матеріалів, а також підтримки соціально-емоційного розвитку. Автори наголошують на важливості адаптації навчального процесу до потреб кожного учня з особливими освітніми потребами для досягнення їхнього успіху та розвитку. Виявлено критерії і показники рівня розвитку освітньої роботи вчителя початкових класів із дітьми із порушенням інтелектуального розвитку. Запропоновано методику формування компетенцій вчителя в інклюзивній формі освіти. Зроблено висновок , що вчитель початкових класів повинен мати комплексне розуміння педагогічних концепцій і принципів інклюзивної освіти, щоб забезпечити ефективну навчально-виховну діяльність для всіх учнів, включаючи дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.