АНАЛІЗ СТАНУ ВКЛЮЧЕННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В ІНКЛЮЗИВНУ ОСВІТУ
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series19.2023.44.08Ключові слова:
інклюзивна освіта, інтеграція, діти з порушеннями мовлення, інклюзивний освітній закладАнотація
У даній статті розглядаються особливості включення дітей з порушеннями мовлення в інклюзивний
заклад освіти.
Авторами визначається переваги та недоліки впровадження інклюзивної освіти у загальноосвітні
заклади. Визначаються умови успішного навчально-виховного та корекційно-реабілітаційного процесу в
інклюзивній освіті.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-09-11
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)