АНАЛІЗ СТАНУ ВКЛЮЧЕННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В ІНКЛЮЗИВНУ ОСВІТУ

Автор(и)

  • В.О. Погребняк

Ключові слова:

інклюзивна освіта, інтеграція, діти з порушеннями мовлення, інклюзивний освітній заклад

Анотація

У даній статті розглядаються особливості включення дітей з порушеннями мовлення в інклюзивний
заклад освіти.
Авторами визначається переваги та недоліки впровадження інклюзивної освіти у загальноосвітні
заклади. Визначаються умови успішного навчально-виховного та корекційно-реабілітаційного процесу в
інклюзивній освіті.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-11

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)