ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА НА ЛОГОПЕДИЧНОМУ ПУНКТІ У ЗАКЛАДІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
діти з тяжкими порушеннями мовлення, діти з особливими освітніми потребами, вчитель-логопед логопедичного пункту, надання логопедичних послуг, заклад середньої освіти, правові й організаційні засади роботи вчителя логопеда на логопедичному пункті, діагностична і корекційна робота вчителя-логопедаАнотація
У статті зроблено аналіз нормативно-правової бази, яка регулює діяльність роботи вчителя-логопеда на
логопедичному пункті у закладі середньої освіти. Описано основний контингент здобувачів початкової освіти, які
отримують логопедичні послуги на логопункті. Також подана характеристика дітей з тяжкими порушеннями
мовлення, які повинні здобувати освітні й логопедичні послуги у закладах спеціальної та інклюзивної освіти.
Окреслено мету, завдання й обов’язки вчителя-логопеда на логопедичному пункті, зазначено вимоги до його
фахової освіти. Описано правові й організаційні засади проведення діагностичної та корекційної роботи логопеда.
Розглядаються питання комплектування груп на логопункті та розклад їх роботи.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-09-11
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)