СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ УЧНІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ СТАРШИХ КЛАСІВ НА ОСНОВІ РОЗВИТКУ ЕМПАТІЇ
Ключові слова:
соціалізація, соціально-психологічна адаптація, емпатія, дезадаптація, діти з інтелектуальними порушеннямиАнотація
У статті розкриваються особливості соціалізації та адаптації учнів старших класів з інтелектуальними
порушеннями. Висвітлюється сутність емпатії як механізм сприяння соціально-психологічній адаптації особистості.
Розглядаються рівні адаптаційних можливостей і особливості соціально-психологічної адаптації учнів
старших класів з інтелектуальним порушенням на основі розвитку емпатії. Наголошено на рівнях адаптації як аспекті
життєдіяльності особи і виду популяції, в якому реалізується фундаментальна властивість матерії до
самозбереження і розвитку в конкретних умовах існування.
Зосереджується увага на ролі емпатії в аспекті соціально-психологічної адаптації старшокласників з
інтелектуальними порушеннями.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-11-24
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)