ВПЛИВ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ НА РОЗВИТОК ПСИХІКИ ДИТИНИ
Ключові слова:
психічний розвиток, розвиток дитини, клінічна психологія, психічні процеси, дитяча психологіяАнотація
У статті розглянуто проблему впровадження у навчання, виховання і дозвілля дитини різних видів
медіапродукції, насамперед, мультиплікаційних фільмів, а також їх безпосередній вплив на розвиток. На основі
аналізу психологічної літератури визначено внесок науковців у вивчення та розширення знань з обраної теми.
Обгрунтовано значущість розуміння фахівцями та батьками усіх можливих впливів на дитину та зазначено
вимоги до мультиплікаційних фільмів. Зазначено психічні процеси, що піддаються безпосередньому впливу.
Споглядання мультсеріалів часто може бути визначальним при засвоєнні і розумінні емоцій і емоційних проявів.
Таке трапляється, коли дитина з раннього віку проводить надто багато часу перед екранами гаджетів.
Виокремлено фактори, через які діти є вразливими до всього, що демонструється у телеекранах, серед них:
особливості дитячої психіки та недостатня сформованість психічних процесів Окреслено деякі протиріччя
дослідників у цій сфері та описано як позитивні, так і негативні аспекти проблематики. Досліджено шляхом
опитування ставлення батьків та дітей до мультфільмів, а також наслідки їх щоденного перегляду. Визначено
перелік рекомендацій, відповідно до результатів проведеного дослідження.