НАПРЯМИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

  • Н.Г. Пахомова
  • І.В. Баранець

Ключові слова:

діти із тяжкими порушеннями мовлення, напрями корекційної роботи, психологічна травма, психотравмуюча ситуація

Анотація

У статті висвітлені пріоритетні напрями корекційної роботи з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення,
що є передумовою ефективної логопедичної роботи в умовах воєнного стану. Висвітлено особливості
корекційного впливу та перешкоди до успішного вирішення даної проблеми. Доведено доцільність комплексного
впливу на подолання тяжких порушень мовлення у дітей в умовах нервово-психічного напруження та
навантаження, екстремальних й психотравмуючих ситуаціях.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-24

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)