НАПРЯМИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Ключові слова:
діти із тяжкими порушеннями мовлення, напрями корекційної роботи, психологічна травма, психотравмуюча ситуаціяАнотація
У статті висвітлені пріоритетні напрями корекційної роботи з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення,
що є передумовою ефективної логопедичної роботи в умовах воєнного стану. Висвітлено особливості
корекційного впливу та перешкоди до успішного вирішення даної проблеми. Доведено доцільність комплексного
впливу на подолання тяжких порушень мовлення у дітей в умовах нервово-психічного напруження та
навантаження, екстремальних й психотравмуючих ситуаціях.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-11-24
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)