ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Ключові слова:
діти дошкільного віку з особливими освітніми потребами, просвітницька робота, психолого-педагогічний супровідАнотація
В статті розкрито особливості психолого-педагогічної роботи з батьками, які виховують дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Висвітлені істотні емоційні стани батьків дітей означеної категорії.
У контексті статті визначені завдання та етапи просвітницької роботи вихователів та педагогів з батьками дитини з особливими освітніми потребами, а також виокремлені етапи залучення батьків до цього процесу. З огляду на етапи просвітницької роботи з сім’ями дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, запропоновані, означені в статті, кроки співробітництва батьків, педагогів та психологів.
Наголошено на необхідності використання таких форм роботи з батьками як: психолого-педагогічна просвіта, соціально-педагогічний патронат, психолого-педагогічний супровід.