НЕТРАДИЦІЙНІ МЕТОДИ ТА ПІДХОДИ У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
Ключові слова:
системні порушення мовлення, нетрадиційні та традиційні методи виховання, іпотерапія, кінезіотерапія ізотерапія, казкотерапія, музикотерапія, арттерапіяАнотація
У статті охарактеризовані особливості розвитку дітей з системними порушеннями мовлення. Здійснений теоретичний аналіз спеціальної психолого-педагогічної літератури з проблеми виховання та розвитку дітей з порушеннями мовлення. Розкриті особливості використання нетрадиційних методів у вихованні дітей з порушеннями мовлення, що сприятливо впливають на пізнавальний, мовленнєвий і соціальний розвиток дитини. Вказано на доцільність використання у виховній роботі з дітьми з порушенням мовлення наступних традиційних методів: бесіда, створення ігрових ситуацій, ігровий метод, доручення, заохочення, схвалення тощо.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-11-16
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)