Викладач в умовах комп’ютерно-орієнтованих методичних систем навчання
Ключові слова:
Комп’ютерно-орієнтована методична система, інформаційних технологій, комп'ютерні технологіїАнотація
В економічному вузі курси інформатики та інформаційних технологій вивчаються на кожному факультеті, але механізм використання отриманих навичок відсутній, тому що більша частина викладачів різних кафедр, зокрема економічних, не використовують у своїй роботі комп'ютерні
технології, отже і не мотивують їхнє використання студентами. Але ефективним комп'ютерне середовище навчання стане тільки тоді, коли воно буде скоординованим з іншими системами навчання і керованим викладачами. Один викладач інформатики цієї проблеми не вирішить. Його завдання - навчити студентів використовувати комп'ютерні технології. Причому уміння і навички на заняттях з інформатики відпрацьовуються на репродуктивному рівні, що забезпечує необхідні базові знання, навички й інтелектуальні уміння, які саме і визначаються стандартними вимогами в даній предметній галузі. На продуктивному рівні ці навички повинні використовуватися при вивченні інших дисциплін, зокрема математичних. Але це можливо тільки при наявності визначеної мотивації, що може забезпечити викладач-предметник. Для реалізації такої моделі необхідний механізм підготовки викладача, що володіє навичками роботи в комп'ютерному інформаційному середовищі на рівні користувача.