Технології розробки програмних засобів, які підтримують компонентно-орієнтований підхід

Автор(и)

  • О.В. Співаковський
  • В.С. Круглик

Ключові слова:

Компонентно-орієнтований підхід, прогресивні концепції, новітні педагогічні технології, науково-методичні досягнення

Анотація

Світовий процес переходу від індустріального до інформаційного суспільства, а також соціально-економічні зміни, що відбуваються в Україні, вимагають суттєвих змін у багатьох сферах діяльності людей. В першу чергу це стосується системи освіти. Національною програмою "Освіта. Україна XXI" сторіччя передбачено забезпечення розвитку освіти на основі нових прогресивних концепцій, запровадження у навчально-виховний процес новітніх педагогічних технологій та науково-методичних досягнень, створення нової системи інформаційного забезпечення освіти, входження України у трансконтинентальну систему комп'ютерного інформування. Для досягнення зазначених результатів необхідно швидкими темпами розвивати дистанційну освіту, запровадження якої в Україні передбачено Національною програмою інформатизації. Особливо актуальним є застосування сучасних інформаційних технологій у тих сферах розумової діяльності, які є найбільш складні для сприйняття, коли складність навчання обумовлюється великою кількістю рутинної роботи. Велика кількість обчислень, яка супроводжує відшукування розв’язування тієї чи іншої задачі, не дає можливості учневі засвоїти сутність досліджуваних процесів і явищ, і як наслідок – не формує необхідних знань та вмінь.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-26

Як цитувати

Співаковський, О., & Круглик, В. (2020). Технології розробки програмних засобів, які підтримують компонентно-орієнтований підхід. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (2 (9), 31–42. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/701

Номер

Розділ

Статті