Технології розробки програмних засобів, які підтримують компонентно-орієнтований підхід

Authors

  • О.В. Співаковський
  • В.С. Круглик

Keywords:

Компонентно-орієнтований підхід, прогресивні концепції, новітні педагогічні технології, науково-методичні досягнення

Abstract

Світовий процес переходу від індустріального до інформаційного суспільства, а також соціально-економічні зміни, що відбуваються в Україні, вимагають суттєвих змін у багатьох сферах діяльності людей. В першу чергу це стосується системи освіти. Національною програмою "Освіта. Україна XXI" сторіччя передбачено забезпечення розвитку освіти на основі нових прогресивних концепцій, запровадження у навчально-виховний процес новітніх педагогічних технологій та науково-методичних досягнень, створення нової системи інформаційного забезпечення освіти, входження України у трансконтинентальну систему комп'ютерного інформування. Для досягнення зазначених результатів необхідно швидкими темпами розвивати дистанційну освіту, запровадження якої в Україні передбачено Національною програмою інформатизації. Особливо актуальним є застосування сучасних інформаційних технологій у тих сферах розумової діяльності, які є найбільш складні для сприйняття, коли складність навчання обумовлюється великою кількістю рутинної роботи. Велика кількість обчислень, яка супроводжує відшукування розв’язування тієї чи іншої задачі, не дає можливості учневі засвоїти сутність досліджуваних процесів і явищ, і як наслідок – не формує необхідних знань та вмінь.

Published

2020-02-26

How to Cite

Співаковський, О., & Круглик, В. (2020). Технології розробки програмних засобів, які підтримують компонентно-орієнтований підхід. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (2 (9), 31–42. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/701

Issue

Section

Статті