Рівневі характеристики сформованої системи інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів під час вивчення навчальної дисципліни «Інформатика та обчислювальна техніка»
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).20Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, інформатичні компетентності, технологічні коледжі, компетентнісний підхідАнотація
В роботі проаналізована література стосовно впровадження компетентнісного підходу в навчальний процес, досліджено окремі проблеми формування інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів. Визначені критерії сформованості системи інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів за результатами навчання навчальної дисципліни «Інформатика та обчислювальна техніка». Відповідно до цих критеріїв запропоновані такі рівні сформованості інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів за результатами навчання навчальної дисципліни «Інформатика та обчислювальна техніка»: ознайомлювальний рівень, репродуктивний рівень, базовий рівень, підвищений рівень, творчий рівень.