Система управління змістом як засіб конструювання освітнього сайту

Автор(и)

  • Д.М. Величко

Ключові слова:

Інтернет-технології, інформаційне суспільство, педагогічний процес, інформаційні потреби

Анотація

В умовах розвитку відкритого інформаційного суспільства використання Інтернет-технологій відкриває унікальні можливості удосконалення засобів педагогічної діяльності та професійного розвитку. У зв'язку з цим, виникає необхідність істотної зміни освітніх ресурсів як шкільного, так і вузівського рівня; створити й розробити нові засоби навчання, що відповідають таким вимогам, як: 1) актуальність відображуваного навчального матеріалу та його відповідний зв’язок із конкретною предметною галуззю; 2) орієнтація на задоволення інформаційних потреб користувачів-учасників педагогічного процесу (учителів, студентів, учнів) та цілеспрямований розвиток їхнього світобачення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-24

Як цитувати

Величко, Д. (2020). Система управління змістом як засіб конструювання освітнього сайту. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (5 (12), 103–105. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/608

Номер

Розділ

Статті