Мотиваційні аспекти використання НІТН у процесі навчання інформатики у вищих закладах освіти
Ключові слова:
НІТНАнотація
Формування позитивних мотивів навчання студентів є важливою передумовою їх активної навчально-пізнавальної діяльності та вагомим фактором підвищення ефективності навчання. Адже, як зазначає в Г.І. Щукіна, цей початковий компонент часто вирішує успіх кінцевих результатів діяльності.
Негативна мотивація або її відсутність може змінити будь-які найцінніші, найвагоміші задуми викладача. Тому формування мотиваційної сфери, стійких позитивних мотивів навчальної діяльності, які відображають спрямованість особистості, є обов’язковою передумовою ефективності навчання та активної пізнавальної діяльності студентів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2002-02-25
Як цитувати
Красюк, Ю. (2002). Мотиваційні аспекти використання НІТН у процесі навчання інформатики у вищих закладах освіти. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, 181–187. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/534
Номер
Розділ
Статті