Деякі аспекти з теорії і практики проектування програмно-педагогічних засобів для дітей з легким відставанням у розумовому розвитку
Ключові слова:
розумовий розвитокАнотація
Використання комп'ютера в процесі навчання учнів з обмеженими інтелектуальними здібностями постійно викликає багато контрверсій. Усе частіше рапорти практиків, що роблять спроби використання комп'ютера в удосконаленні навчання навчання дітей, пізнавальні можливості яких обмежені, що не залишають сумнівів у його дійсній цінності. В той же час проблемою є відсутність відповідного програмного забезпечення, призначеного для дітей з загальними
обмеженими розумовими здібностями.
##submission.downloads##
Опубліковано
2004-02-11
Як цитувати
Смірнова-Трибульська, Є., & Гайдица, З. (2004). Деякі аспекти з теорії і практики проектування програмно-педагогічних засобів для дітей з легким відставанням у розумовому розвитку. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (1 (8), 70–75. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/434
Номер
Розділ
Статті