Деякі аспекти з теорії і практики проектування програмно-педагогічних засобів для дітей з легким відставанням у розумовому розвитку
Keywords:
розумовий розвитокAbstract
Використання комп'ютера в процесі навчання учнів з обмеженими інтелектуальними здібностями постійно викликає багато контрверсій. Усе частіше рапорти практиків, що роблять спроби використання комп'ютера в удосконаленні навчання навчання дітей, пізнавальні можливості яких обмежені, що не залишають сумнівів у його дійсній цінності. В той же час проблемою є відсутність відповідного програмного забезпечення, призначеного для дітей з загальними
обмеженими розумовими здібностями.
Downloads
Published
2004-02-11
How to Cite
Смірнова-Трибульська, Є., & Гайдица, З. (2004). Деякі аспекти з теорії і практики проектування програмно-педагогічних засобів для дітей з легким відставанням у розумовому розвитку. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (1 (8), 70–75. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/434
Issue
Section
Статті