Диференціація навчання з урахуванням значущості навчального матеріалу
Ключові слова:
Диференціація навчанняАнотація
Стрімкий розвиток інформаційних і телекомунікаційних технологій сприяв переосмисленню викладачами своїх світоглядних установок щодо змісту сучасної освіти, їх переорієнтацію з суто лекційно-інформативної на індивідуально-диференційовану, особистісно-орієнтовану форму навчання студентів, починаючи з дисциплін щодо оволодіння комп’ютерною грамотністю і закінчуючи профільними дисциплінами.
##submission.downloads##
Опубліковано
2012-02-07
Як цитувати
Алексєєв, О. М., & Король, О. М. (2012). Диференціація навчання з урахуванням значущості навчального матеріалу . Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (13 (20), 124–128. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/331
Номер
Розділ
Статті