Диференціація навчання з урахуванням значущості навчального матеріалу
Keywords:
Диференціація навчанняAbstract
Стрімкий розвиток інформаційних і телекомунікаційних технологій сприяв переосмисленню викладачами своїх світоглядних установок щодо змісту сучасної освіти, їх переорієнтацію з суто лекційно-інформативної на індивідуально-диференційовану, особистісно-орієнтовану форму навчання студентів, починаючи з дисциплін щодо оволодіння комп’ютерною грамотністю і закінчуючи профільними дисциплінами.
Downloads
Published
2012-02-07
How to Cite
Алексєєв, О. М., & Король, О. М. (2012). Диференціація навчання з урахуванням значущості навчального матеріалу . Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (13 (20), 124–128. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/331
Issue
Section
Статті