Педагогічні аспекти використання експертно-навчальних систем

Автор(и)

  • Л.Я. Соловей

Ключові слова:

Експертно-навчальні системи, інформаційне суспільство, комп'ютеризація

Анотація

Перехід до інформаційного суспільства вимагає швидкого розв'язання проблем ефективності навчання, пов'язаних із стрімким поширенням інформаційних технологій в найрізноманітніших галузях діяльності людей. Розглядаючи освіту в інформаційному суспільстві, необхідно виділити організацію інформаційних процесів, розвиток та застосування інформаційних освітніх технологій, пов’язаними з такими процесами, як передавання, опрацювання, організація, зберігання, накопичення, подання, передавання даних, формалізація подання різноманітних відомостей та їх використання. Але комп'ютеризація не знижує, а швидше, навпаки, посилює вимоги до рівня підготовки і моральних якостей фахівців різних спеціальностей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-04

Як цитувати

Соловей, Л. (2020). Педагогічні аспекти використання експертно-навчальних систем. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (10 (17), 170–173. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/282

Номер

Розділ

Статті